Kupowałem bilety na stronie internetowej Żak-a,Panie z biura skontaktowały się ze mną x czasu temu, przeprosiły za zaistniałą sytuację a pieniądze zostały przelane ok. 2 dni później. Nie polecam kupowania biletów przez pośredników.
Wejdz na strone firmy i poszukaj regulaminu ; tam powinni byc uwzglednione warunki zwrotu kosztow i w jakich przypadkach one przysluguja .Jesli nie znajdziesz,zadzwon do glownej siedziby firmy lub wystosuj odpowiednie pismo przedstwaiajac cala sprawe. Tylko wtedy dowiesz sie konkretnie- kiedy i w jakich okolicznosciach przysluguje tobie zwrot kosztow za nie zrealizowana usluge.
z tego co wiem to żak nie ma biura w grajewie, jeżeli poszedłeś do PKS NOVA to się nie dziwie, że nie odzyskałeś pieniędzy za niezrealizowany kurs.
w takich sytuacjach korzysta sie z adwokata
Zero odpowiedzi od biura w Grajewie,
To są żarty!!!! Pani pracująca nie odbiera telefonów już bardzo długo a sprawa się ciągnie!!!
Do W. - żak nie ma biura, ale punkt sprzedaży biletów w biurze podróży Orbit. Najbliższe biuro jest w Ełku, Łomży
Wejdź na stronę żaka w internecie i załatw sprawę online albo telefonicznie.
Kupowałem bilety na stronie internetowej Żak-a,Panie z biura skontaktowały się ze mną x czasu temu, przeprosiły za zaistniałą sytuację a pieniądze zostały przelane ok. 2 dni później. Nie polecam kupowania biletów przez pośredników.
Wejdz na strone firmy i poszukaj regulaminu ; tam powinni byc uwzglednione warunki zwrotu kosztow i w jakich przypadkach one przysluguja .Jesli nie znajdziesz,zadzwon do glownej siedziby firmy lub wystosuj odpowiednie pismo przedstwaiajac cala sprawe. Tylko wtedy dowiesz sie konkretnie- kiedy i w jakich okolicznosciach przysluguje tobie zwrot kosztow za nie zrealizowana usluge.