piątek, 29 marca 2024

Warto przeczytać

Lokalna firma w Internecie – to ma sens!

Myślisz, że skoro twoja firma jest niewielka, a do tego działa lokalnie, to wizytówka w wyszukiwarce nie jest ci potrzebna? Poważnie się mylisz! Właśni tacy przedsiębiorcy również potrzebują wsparcia ze strony Internetu, by zdobyć nowych klientów. Przeczytaj artykuł i przekonaj się.

Przede wszystkim postaw na stronę internetową. Wybierz sprawdzoną agencję interaktywną, która przygotuje kompleksowy plan i ma zasoby do jego zrealizowania. Nowoczesne strony internetowe są schludne, przejrzyste oraz czytelne. Powinny być również responsywane, co oznacza, że dopasują się do rozdzielczości urządzenia, na którym są przeglądane. To ważna funkcja, biorąc pod uwagę powszechny dostęp do Internetu oraz fakt, że niemal każdy ma dziś smartfona w kieszeni. 

Jeśli prowadzisz sklep, usługi szewskie lub szklarskie strona internetowa jest wizytówką, za pośrednictwem której możesz dotrzeć do nowych klientów. Pewnie wydaje ci się, że pozycjonowanie nie dotyczy twojej strony, ale bardzo się mylisz! Agencja Litenet oferuje swoim klientom tzw. pozycjonowanie lokalne. Co to oznacza? W praktyce ma wiele wspólnego z tradycyjnym pozycjonowaniem, ale ukierunkowane jest na wyniki we wskazanym przez klienta regionie. Aby pozycjonowanie lokalne przyniosło oczekiwane efekty w konkretnym mieście, np. na frazę pozycjonowanie częstochowa, należy stworzyć profil Moja Firma na koncie Google. Jest to po prostu wizytówka firmy, która pojawia się przy wynikach wyszukiwania w Google. Założenia konta jest banalnie proste i wszystko wyjaśnione krok po kroku. Na tym etapie zadbajmy, aby podane dane były aktualne. Zwłaszcza numery telefonów i dane adresowe. 

Kiedy wizytówka na koncie Google już jest założona, klienci mają możliwość dodawania opinii. Poproś kilku stałych klientów o ty, by napisali coś dobrego. Im więcej pozytywnych opinii na temat naszej firmy, tym większa średnia. Najlepsze wyniki, przykładowo dla słów kluczowych strony www częstochowa, są pokazywane wyżej od tych, które mają gorsze opinie lub nie mają ich w ogóle.

Dobrą praktyką jest dodawanie strony internetowej do jak największej liczby wartościowych katalogów lokalnych, czyli takich, które zrzeszają firmy działające w twoim regionie. Aktualnie dla każdego miasta istnieje kilka takich katalogów, które bez problemu można znaleźć w wyszukiwarce. Przeważnie wpisy są darmowe, wymagają jedynie zgłoszenia do administratora.

Za blogiem eksperckim na stronie  litenet.pl  przypominamy o konieczności poprawnej optymalizacji strony internetowej. Kilka prac w związku z tym można wykonać samodzielnie, jak choćby właściwe opisy zdjęć, tagi, opisy meta etc. Jeżeli nie mamy pewności, warto skonsultować się ze specjalistami, aby nie osiągnąć efektu odwrotnego od zamierzonego.

 

Komentarze (0)

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.