Wiadomości

  • 6 komentarzy
  • 9084 wyświetleń

Nabór na stanowisko urzędnicze

BURMISTRZ  MIASTA  GRAJEWO
OGŁASZA  OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE  INSPEKTORA  
W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM

Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo,

1. Określenie stanowiska: inspektor w Wydziale Organizacyjnym

2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
1) posiadanie obywatelstwa  polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych  do wykonywania pracy na stanowisku inspektora,
4) posiadanie 5 letniego stażu pracy,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku administracja,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

3. Wymagania dodatkowe  związane ze stanowiskiem (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań):
1)  posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności  w administracji samorządowej,
2) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
3) znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych,
4) samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
5) komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
6) sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.

4. Zakres zadań wykonywanych w szczególności  na stanowisku :

1) sprawne  i terminowe załatwianie spraw urzędowych,
2) przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym zgodnie z ustawą o systemie oświaty i właściwymi przepisami,
3) współpraca z MOPS w Grajewie, pedagogami w szkołach na terenie miasta w zakresie dotyczącym prawidłowej realizacji zadania pomocy materialnej,
4) weryfikowanie faktur i sporządzanie list wypłat dla osób otrzymujących pomoc materialną o charakterze socjalnym (uczniowie),
5) współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie dot. przygotowywania dokumentów i wypłaty pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
6) archiwizowanie dokumentacji dot. pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
7) prowadzenie w porozumieniu z Sekretarzem całości spraw oraz dokumentacji dot. współpracy  miasta z organizacjami pozarządowymi, z Grajewską Radą Sportu oraz Klubami Sportowymi,
8) prowadzenie w porozumieniu z Sekretarzem rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej i koordynowanie udzielenia odpowiedzi przez wydziały i referaty,
9) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej wraz z całą obowiązującą w tym zakresie dokumentacją na nośnikach papierowych i elektronicznych,
10) realizacja zadań określonych w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym obowiązków gmin (między innymi Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej  CEIDG),
11) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wydawania zezwoleń na detaliczną 
i gastronomiczną sprzedaż napojów alkoholowych, w tym gromadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
12) prowadzenie postępowań w sprawach wydawania licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową, oraz zezwoleń na przewozy regularne i nieregularne,
13) przekazywanie do wykonania komórkom organizacyjnym Urzędu zadań wynikających 
z przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi określających procedury i warunki wydawania zezwoleń, o których mowa w pkt 11 i dotyczących zakresu ich działania oraz monitoring i koordynowanie tych prac,
14) prowadzenie ewidencji obiektów  innych niż hotelarskie,
15) wykonywanie zadań wynikających z funkcjonowania Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie realizowanych zadań,
16) udostępnianie – w ramach obowiązującego prawa – danych o przedsiębiorcach ujętych 
w ewidencji działalności gospodarczej,
17) prowadzenie czynności kontrolnych, wynikających z ustawy o swobodzie  działalności gospodarczej,

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku  inspektora:
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie   dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na  wózkach inwalidzkich. Brak windy. 
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów prawa  oraz obsługą  komputera i urządzeń biurowych. Współpraca z pracownikami Urzędu, korespondencja tradycyjna i  e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom  niewidomym.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Grajewo,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

8. Wymagane dokumenty:
a) formularz zgłoszeniowy,
b) kserokopia dowodu osobistego,
c) kserokopie świadectw pracy dokumentujących 5 letni okres zatrudnienia lub  -  w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru - zaświadczenie pracodawcy o zatrudnianiu pracownika, zawierające informacje o okresie zatrudnienia,
d) kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia  wyższego magisterskiego  na kierunku administracja,
e) podpisane czytelnie przez kandydata i złożone na oddzielnych kartkach pisemne oświadczenia:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 
z późn. zm.),
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku  inspektora,
f) w przypadku gdy kandydat  zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm. ) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.


W przypadku gdy kandydat posiada doświadczenie zawodowe należy dołączyć dokumenty potwierdzające.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

9. Wymiar etatu: -    1 etat.

10. Określenie terminu  i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie    http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia > Aktualne informacje i ogłoszenia
bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj.  w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 730 – 1530,   w środę od 730 – 1700.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy  oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko  inspektora  w Wydziale Organizacyjnym ”
w terminie do 9 maja 2016 r. do godz. 1530. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu. 

Burmistrz Miasta  informuje kandydatów, że oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych  dokumentów i danych wymaganych w dokumentach oraz  złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania   ofert.

Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza  dokona oceny formalnej złożonych  ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z  wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone. 
Osoby, których oferty spełnią  wymagania formalne  zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury  naboru.  
O dalszym  przebiegu  procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź  odrębnym  pismem.

Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na  stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta   http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku  Urzędu.

11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0 86 273 08 06.


Zatwierdzam
Burmistrz Miasta 

mgr Dariusz Latarowski

piątek, 19 kwietnia 2024

Głos na TAK - Dariusz Latarowski

piątek, 19 kwietnia 2024

Zablokowana droga S61 Guty-Szczuczyn

Komentarze (6)

pewnie nie opublikujecie?
Pan Cebelinski teraz nie ma już pytań po co tyle wydatków? Na pewno ktoś ze znajomków kadrowego miasta!

ok a tak w ogóle to kto już jest na to miejsce? bo wymagania są z kosmosu i prowizorka nieżle odegrana a miejsce jest już komuś grzane!!!!!! hahahha jak zwykle....

Jak mam inż z budownictwa 27 lat ale doświadczenia brak bo chyba wiadomo jak to w tej Polsce jest :/ to jest szansa

Dziwne te godziny urzędowania i przyjęcia ofert.W urzędzie miasta Grajewo, nie ma osoby, która potrafiłaby dobrze napisać.

5-letni staż wymagany ? Przecież by uzyskać stanowisko inspektora wystarczy mieć 3 lata stażu pracy.Czy nie tak jest w tabeli wymagań kwalifikacyjnych?Po co ta błazenada?

do kiedy to bo za groma nie widzę ni tu ni na tam

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.