Odzyskali skradziony telefon

aktualizacja: 2018-01-08 16:45:47     nr wiadomości: 34002     przeczytano: 3780     Ilość komentarzy komentarze: 17

Dyżurny grajewskiej komendy otrzymał wczoraj zgłoszenie dotyczące kradzieży telefonu komórkowego starszej mieszkance gminy Wąsosz. Dzięki sprawnym działaniom mundurowych, już po 2 godzinach, sprawca kradzieży został zatrzymany przez grajewskich policjantów. Teraz za swoje nieodpowiedzialne zachowanie 46-letni mieszkaniec powiatu grajewskiego odpowie przed sądem.

Dyżurny Komendy Powiatowej Policji w Grajewie otrzymał wczoraj, po południu zgłoszenie, że na terenie placówki medycznej w Grajewie doszło do kradzieży telefonu komórkowego. Pacjentka wyceniła jego straty na kwotę 250 zł. Na miejsce zdarzenia natychmiast zostali skierowani dzielnicowi. Mundurowi natychmiast przystąpili do odnalezienia skradzionego urządzenia i zatrzymania sprawcy kradzieży. W tracie patrolowania ulic miasta policjanci zauważyli mężczyznę, który na widok radiowozu zaczął dziwnie się zachowywać. Mundurowi natychmiast zatrzymali mężczyznę. Jak się okazało miał on w plecaku telefon przypominający wyglądem ten skardziony seniorce w szpitalu. 46-latek usłyszał zarzut kradzieży, do którego się przyznał. Teraz za swoje nieodpowiedzialne zachowanie mężczyzna odpowie przed sądem. - KPP w Grajewie

chyba ktoś sobie jaja robi, że ten złom jest warty 250 zł... śmiech na sali.
Napisał: Cezary dodano: 2018-01-08 17:27:49

Kurcze kalkulator za 40 zl ukradł no co za gość hehe
Napisał: Typek dodano: 2018-01-08 17:38:24

Cezary ale to był tej kobiety telefon/
Napisał: XYZ dodano: 2018-01-08 19:10:48

250zł? Jak ten kalkulator kosztuje 90zł w Media Expert XD
Napisał: Tak było dodano: 2018-01-08 19:44:21

Duplikat karty 50zl+stan konta, bilet do Grajewa we 2 strony ze 30zl, kalkulator 90zl, utracone kontakty - bezcenne ;p
Napisał: badura dodano: 2018-01-08 20:17:30

do typek i cezary durniu, dla ciebie on wart 40 zł., ale dla starszej pani, która ma głodową emeryturę to majątek, nie życzę tego twojej babci
Napisał: sara dodano: 2018-01-08 20:41:29

250 zl za taki fajny smartfon masakra raczej 70 chyba ze bylo na karcie doladowane 180 zl
Napisał: Adam dodano: 2018-01-08 21:42:45

Przestancie smiac sie ze starszej kobiety przy okazji sprawdzic czy sprzedawca zamiast 40 zl oszukujac ja wziol 250 zl. a kolega sprzedawcy ja okradl, to taki u was jest szacunek do starszych ludzi jak u tego co ja okradl robice smiech ze starszych ludzi WSTYD
Napisał: grajewiak dodano: 2018-01-09 04:00:00

mniejsza ile najważniejsze że czyjeś i się tego nie tyka ale wiele gnid tego nie rozumie, łamać łapy złodziejom
Napisał: miras dodano: 2018-01-09 07:18:17

Kradzieże na taką kwotę to czyny o niskiej szkodliwości i najczęściej policja takie zgłoszenia traktuje po macoszemu. Tym bardziej należy się szacunek i uznanie dla naszej, powtarzam naszej policji za szybkie i skuteczne działanie. Pełen szacun.
Napisał: Corleone dodano: 2018-01-09 08:59:05

SUKCES PANOWIE Sukces :) po zapoznaniu się z treścią wpisu wprost nie mogę wyjść z podziwu dla Grajewskiej Policji, jak ja zgłaszałem przestępstwo to przez trzy lata tuszowali a tu masz jak się chce to można
Napisał: Andrzej dodano: 2018-01-09 09:43:30

O tak jak sie chodzi i kradnie bez przerwy ten czowiek który to zrobił to pan TADZIO ! I o ironio jest dobrze znany policji w Grajewie! Prawo i grajewska policja jest bezradna a pan Tadzio wodzi wszystkich za nosy !Brawo !
Napisał: Kil dodano: 2018-01-09 10:13:35

Proszę -Tak było i Cezary- kupcie mi w Media expert nowy taki telefon za 40 zł. Debili z siebie robicie i uważacie że to zabawne? Experci od wyceny :(
Napisał: x dodano: 2018-01-09 10:35:26

Typek zejdzie ci jeszcze w szkołach trochę czasu zanim nauczysz się kalkulator od telefonu odróżniać
Napisał: x dodano: 2018-01-09 10:37:36

wiekszosc komentujacych na widok telefonu ze zdjecia zaczela sie dziwnie zachowywac :D
Napisał: n dodano: 2018-01-09 12:19:51

Skok życia!
Napisał: capone dodano: 2018-01-09 20:15:37

Dla syna ukradli dobry telefon to sprawę umożli a takiego złoma odzyskali brawo wy
Napisał: Diablo dodano: 2018-01-09 21:04:59

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.