Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Grajewie w związku z realizacją projektu: "Grajewskie Centrum Aktywnej Integracji" ogłasza nabór na: obsługę finansowo-księgową projektu
Forma zatrudnienia: umowa zlecenie (obejmujący okres realizacji projektu tj. 01.06.2014 ? 30.11.2014)
Wymagania niezbędne:
- ukończone studia wyższe magisterskie,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
- doświadczenie min. 2 lata w komórce finansowej lub w księgowości JST
- co najmniej roczne doświadczenie przy rozliczaniu projektów współfinansowanych przez Unię Europejską.
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz przepisów wykonawczych do niej stosowanych,
- znajomość ustawy o rachunkowości,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- komunikatywność, odpowiedzialność.
piątek, 19 kwietnia 2024
piątek, 19 kwietnia 2024
nie żartujcie. pod kogo ustawiony.
umowa zlecenia - smieciowa do niczego sie nie wlicza.Smiech na sali.
© Copyright 2024, Wszelkie prawa zastrzezone