Podlaskie - koronawirus (854)

aktualizacja: 2020-07-01 23:19:38     nr wiadomości: 41974     przeczytano: 199282     Ilość komentarzy komentarze: 96
  • Jest już 854 przypadków choroby potwierdzonej testami w województwie podlaskim.

  • Powiat grajewski - 73  przypadków choroby potwierdzonej testami.

  • W Polsce ciągle trwa stan epidemii.

  • Kilkadziesiąt osób objęto kwarantanną w białostockiej noclegowni dla bezdomnych Stowarzyszenia "Ku dobrej Nadziei". U jednego z podopiecznych wykryto zakażenie koronawirusem.

  • Pierwsze przypadki zakażenia koronawirusem SARS-CoV-2, który wywołuje chorobę COVID-19, pojawiły się w grudniu 2019 roku w mieście Wuhan w Chinach, które stało się pierwszym ogniskiem epidemii. 

  • SARS-Cov-2 jest szczepem koronawirusa, który wywołuje zespół ostrej niewydolności oddechowej i prowadzi do ciężkiego zapalenia płuc.

bardzo dobrze.Ciekawa jestem kiedy ogłoszą żeby maski nosić.Ja od dziś również w masce będę wchodzić do sklepu, to dla mego bezpieczeństwa tak i innych.
Napisał: jaga dodano: 2020-04-01 04:06:34

Czemu strona usunęła poprzednie komentarze których było sporo?
Napisał: Prawda dodano: 2020-04-01 09:33:40

Czy może ktoś posiada inf o firmach osobach prywatnych które wykonują maski ochronne? Jesteśmy pracownikami sklepu w Grajewie i potrzebujemy masek niestety nasza firma nie posiada takich żeby nas zaopatrzyć. Bardzo proszę o pomoc.
Napisał: Ab dodano: 2020-04-01 17:21:18

ludzie obucie sie ile ludzi umieralo przed korono teraz ludzie beda umierac i wiecej bez pomocy medycznej na innne choroby bo sluzba zdrowia boi sie i nie wytrzyma
Napisał: koordynator dodano: 2020-04-01 17:27:55

Jest deficyt masek, a trudno, aby w tej sytuacji biegać od punktu do punktu w celu ich poszukiwania. To jest niebezpieczne. Poza tym maski trzeba odpowiednio używać, gdyż w przeciwnym razie można sobie zaszkodzić, a nie pomóc.
Napisał: pełna obaw dodano: 2020-04-01 17:37:24

Ludzie trzymajcie sie bez panikibo stres nas wykonczy a chinczycy tylko beda sie smiac nie podddawac sie bedzie dobrze ...
Napisał: logik dodano: 2020-04-01 17:38:00

Do Prawda. To jest nowy post!!!
Napisał: M dodano: 2020-04-01 18:03:02

Ja wczoraj zakupiłem dla własnego użytku maski od producenta są trzywarstwowe takie same jak chirurgiczne.Żeby móc zakupić musiałem wziąć większą ilość. Mogę odstąpić po cenie zakupu ,jak coś proszę o info dam namiary
Napisał: Janek dodano: 2020-04-02 01:43:35

Fajnie, każą rękawiczek używać a nie można ich nigdzie kupić.
Napisał: K dodano: 2020-04-02 06:59:48

a gdzie jest policja młodzierz spaceruje po 4 osoby nie kontroluja pijaki chodza po lulcach
Napisał: ha ha dodano: 2020-04-02 09:26:33

A wiesz że taka maska przed niczym Cię nie chroni radzę posłuchać ekspertów którzy jasno o tym mówią "maska chroni innych przed zakażeniem jeśli jesteś chory, Ciebie jeśli jesteś zdrowy przed niczym nie chroni wręcz przeciwnie stwarza idealne warunki dla wirusa takie jak ciepło i wilgoć" także te maseczki można sobie wsadzić wiadomo gdzie.
Napisał: DoJaga dodano: 2020-04-02 12:15:12

Ja tam nic nie chcę nikomu sugerować ale niektóre miasta, gminy szyją siłami lokalnych organizacji, stowarzyszeń i kółek maseczki swoim mieszkańcom. No ale pewnie dla Grajewa to zbyt duże wyzwanie.
Napisał: filozof grecki dodano: 2020-04-02 20:00:16

DoJaga, nasłuchałaś się bredni i teraz je powielasz. Jakby tak było to lekarze nie nosiliby maseczek, a zresztą osoba zakażona może nie wiedzieć, że ma wirusa i maski nie będzie nosić i dalej będzie zarażać, więc każdy powinien mieć zasłoniętą twarz.
Napisał: zzz dodano: 2020-04-02 20:28:14

Maska chroni innych przed kaszlem noszącego maseczkę no może przed kilkoma wirusami cov. Chińscy specjaliści jednak zalecają noszenie masek na ulicy bo nie wiadomo kto jest chory.
Napisał: cyva dodano: 2020-04-02 21:21:21

boże aż się wyć chce polska nic z tym nie robi tylko wpuszcza to zarazę do nas święta zrujnowane przez nich co się chciało zagranicy tym osobom i to wzrasta i dziecko na kwaratannie działalności pownni chodzić zakłady pracy żyć normalnie a nie wpuszczać to zaraze do polski powiedzieli a to trzeba powiedzieć b chciłbym żeby było jak dawniej prosze moderatorów o zapisanie mojego komentarza grajewisk wkurza mnie to pozdrawiam
Napisał: james dodano: 2020-04-02 21:59:53

A kto to zbadał czy chroni czy nie chroni? Postawili jednego chorego i kilku zdrowych w różnych maskach i badali? Słuchacie co wam w tv nawijają że maska nie chroni bo ludzie wykupują, ale jak w Łomży szpital na zakaźny chcieli przekształcić to mówili że 1000 masek dadzą. Na pewno chroni pytanie tylko w jakim stopniu.Może dzięki masce nie będziesz dotykał twarzy rękoma co zmniejszy ryzyko zakażenia?
Napisał: M dodano: 2020-04-02 23:09:23

proszę napisać ile osób jest chorych u nas w Grajewie szczególnie chodzi o mieszkańców w bloku
Napisał: sąsiad dodano: 2020-04-03 08:46:01

Panie moderatorzy!!!Napisałam już nie jeden komentarz na e-grajewo i do tej pory,ani jeden nie został opublikowany.Ludzie to wszystko co wam puszczają w tv to jest tylko hipnoza na ludzi,miejsce swoje rozumy. To jest wszystko nic innego,jak gra polityczną całego świata. Jesli ktoś nie wie o czym mówię,polecam przeczytanie. Masonii,to jest jedna wielka mafia polityczna. Proszę w końcu o opublikowanie moich komentarzy nie te które wy chcecie! Dziękuję
Napisał: BASKA dodano: 2020-04-03 10:46:05

Może by tak ktoś sprawdził przestrzeganie prawa dotyczącego korona wirusa w zakładach. Bo tam olewają totalnie.
Napisał: Zzzzz dodano: 2020-04-03 11:33:36

BASKA takich jak ty hipnotyzuja szamani w sukienkach od 1989 roku. Przybywa zarazonych i zgonow, a ty bzdury tutaj piszesz nie wiadomo w jakim celu !
Napisał: abcd dodano: 2020-04-03 13:28:49

ABCD.Pozyjemy,zobaczymy!Ludzie siedzą w domu,a z dnia na dzień ciągle to przybywa więcej zarażonych,hmm.Ciekawe dlaczego?Tak,tak wierzcie we wszystko co wam w tv.na około puszczają.Pozdrawiam
Napisał: BASKA dodano: 2020-04-03 18:34:00

Tajemnica w konkretnych danych.Może mijamy się z nimi na ulicach,zwłaszcza z tymi na kwarantannie.Super będzie nas więcej w podlaskim.
Napisał: edek dodano: 2020-04-03 18:38:08

BASKA - moje informacje nie ograniczaja sie do TVN, wiec nie snuj tutaj jakis nieslusznych typowych dla pisowskich wyborcow zalozen. Wyobraz sobie ,ze istnieja rowniez inne stacje, zagraniczne, ktore nie sa ani pisowskie ani peowskie. Ciekaw jestem skad ty czerpiesz swoje informacje /wiadomosci, ze dochodzisz do takich proroczych wnioskow opartych na skrajnych pogladach?!
Napisał: abcd dodano: 2020-04-03 22:00:15

abcd - przepraszam mialo byc TVP !
Napisał: abcd dodano: 2020-04-03 22:33:17

abcd -jak nie wiesz co napisać to lepiej wcale nie pisz, bo normalnie ośmieszasz się podwójnie. Raz, że za jednym zamachem obrażasz pisowskich wyborców i siejesz propagandę antypisowską to na dobitkę sam siebie blamujesz, niechcący pisząc (tak wynika z twego pierwszego wpisu), że twoim głównym natchnieniem jest tvn, czyli amerykańska telewizja dla Polaków. Kim ty w ogóle jesteś? Małym trollem?
Napisał: filozof grecki dodano: 2020-04-04 16:55:42

Podawanie liczby osób zarażonych w województwie można zobaczyć na wszystkich portalach. Info o zarażonych w powiatach mogłoby przyczynić się do większej ostrożności ludzi, stosowania się do zaleceń służb sanitarnych a co się z tym wiąże, do trudniejszego rozprzestrzeniania się wirusa
Napisał: wojtek dodano: 2020-04-04 18:53:24

Jedna chora kasjerka w sklepie lub jeden chory pracownik personelu medycznego może zarazić nieświadomie znaczną część Grajewa. Dlatego powinni być od czasu do czasu badani prewencyjnie.
Napisał: xx dodano: 2020-04-04 19:36:19

pytanie: zna ktoś z Was zarażonego przez koronawirusa?
Napisał: mireq dodano: 2020-04-04 21:08:54

Wiadomosc do Ab:maski szyją Panie ze sklepu z firanami na ul.ełckiej.
Napisał: Ola dodano: 2020-04-04 21:20:43

filozof grecki - przede wszystkim pragne poinformowac ,ze moja wypowiedz nie byla skierowana do ciebie, wiec niepotrzebnie wylewasz tutaj tyle nagatywnych emocji. Nie przypominam sobie bym swoja wypowiedzia tutaj obrazal bezposrednio wyborcow pisu. Mysle ze masz poprostu problem z odroznianiem ( nieco )ostrzejszej krytyki od obrazania, ale to jest twoj dylemat. Nie wiem co ty nazywasz propaganda antypisowska - mozesz to wyjasnic? Skad ty mozesz wiedziec jakim "natchnieniem " sie kieruje?- majac na na uwadze twoje banalne stwierdzenie dotyczace amerykanskiej telewizji dla Polakow. Czy wy wyborycy pisu przestaliscie byc juz fanami amerykanskimi ,ze wyrazasz sie tutaj negatywnie o rzekomo "amerykanskiej" stacji TVN? Moze zanim zaczniesz glupio prowokowac zadajac glupie pytania - typu: "Kim ty w ogóle jesteś?-"Małym trollem?" - zastanow sie najwpierw sam nad tymi absurdalnymi pytaniami - zaczynajac od "trolla" ! Nie wiem czy ty w ogole jestes w stanie wyobrazic sobie ,ze ani TVPis ani TVN nie jest dla mnie srodkiem przekazu wiadomsci, ze istnieja inne srodki masowego przekazu. Moje wiadomosci czerpie ze stacji niemieckich ,angielskich lub szwajacarskich- oraz takich pism jak "Der Spiegel", "Die Zeit","Frankfurter Allgemeine" ale poco ja to pisze, przeciez dla takich jak ty - wszyscy zapewne klamia oprocz TVPiS - nie mowiac o tym ,ze moga byc potencjalnymi wrogami, ktore moglyby zaszkodzic pisowskiej "demokracji" !
Napisał: abcd dodano: 2020-04-04 21:53:43

maseczki szyją Panie krawcowe przy nowej Poczcie
Napisał: rencista dodano: 2020-04-05 10:08:54

Mam pytanie. Do rządu po co ściągacie tych z zagranicy lot do domu wszystko przez was jest to wzrasta d Tylko przez was dzieci powinny bawić się na podwórku chodzi c do szkoły powinniscie zablokować wjazd dla ty ch Polaków co są tam do czasu zakończenia tego ja też nie mogę doczekać się kiedy będzie wolna Polska i proszę moderatorow o dodanie komentarza
Napisał: Grajewiak dodano: 2020-04-06 09:32:58

Już jest 107 .
Napisał: Ja dodano: 2020-04-06 19:38:25

Nie prowadżcie polemiki z "abc".To jest zagorzały czytelnik jedynie słusznej gazety o tytule "NIE" której to gazety redaktorem naczelnym jest niejaki Urban,ostatni rzecznik prasowy PZPR.Wsławił się słowami"rząd się sam wyżywi".To zrozumiałe ,że taki zagorzały czytelnik tej gazety będzie totalnym krytykiem kościoła i rządzącego PISu.
Napisał: zorientowany dodano: 2020-04-06 20:39:39

zorientowany- jak narazie to wlasnie z toba nikt o zdrowym rozsadku dyskutowac nie chce. Nie wiem jaki ma zwiazek polityczna przeszlosc Pana Jerzego Urbana z jego byskotliwa kariera redaktorska, poparta ogromnymi sukcesami w wykrywaniu korupcji poitycznch oraz niekonczacych sie afer do jakich przyczynil sie i przyczynia zaklamany i pasozytniczy kosciol katolicki?! O powyzszym fakcie swiadczyc moze wielka ilosc wytoczonych procesow przeciwko Panu Urbanowi za rzekomo nieprawdziwe pomowienia ,ktore wygrywal w 95%, poniewaz potrafil skutecznie dowiesc i udowodnic swoje racje. Przegrane porocesy Pana Urbana - to te ,ktore mialy zwiazek "ranieniem uczucz religijnych" , ktore "poronil" i ustanowil nam milosciwie panujacy pis z mysla o chronieniu kosciola katolickiego. Przykladem pisowskiego szalenczego absurdu , bylo oskarzenie Pana Urbana za przedsatwienie w tygdoniku wizerunku Jezusa "zdziwionego". Z tej afery smiala sie prawie cala Europa, a "NIE" sprzedawalo sie jak swieze buleczki. Moral z tego jest taki ,ze glupota(w tym przypadku politykow pisu) moze doprowadzic do wzrostu interesu, podobnie jak to czyni kosciol bardzo skutcznie wykorzystujac do swoich intersow ciemny lud.
Napisał: abcd dodano: 2020-04-07 14:21:39

abcd, mam wrażenie że nic nie robisz tylko piszesz i komentujesz posty.Chyba żyjesz z 500+ normalnie człowiek nie miał by czasu wisieć na wszystkich sprawach i komentować.Człowieku nie lepiej poczytać książkę ? Czasy trudne ,święta smutne a Ty ciagle ze swoimi urojeniami.
Napisał: znudzony dodano: 2020-04-07 17:13:20

abcd Prosba, abys wykazal sie obywatelska odpowiedzialnoscia i dal z siebie cos dobrego i pozytecznego dla grajewskiej spolecznosci. Wez te twoje ulubione "Nie", "Der Spiogel" Nastepnie wloz maseczke na usta i z dala od internetu poddaj sie kwarantannie. Byc moze w izolacji mentalnej bedziesz mogl zrozumiec i znalezc odpowiedz na nurtujece ciebie pytanie "ale poco ja to pisze....". Mysle, ze cenzor e-Grajewo nie bedzie blokowal mojej wypowiedzi.
Napisał: Darek dodano: 2020-04-07 20:39:34

A dla Grajewa nie dano dla stacji sanepidu samochodów.:(
Napisał: obserwator dodano: 2020-04-07 20:47:27

znudzony, skad biora sie u ciebie takie fantasmagorie? Czym moze tobie szkodzic , to ze ktos madrze komentuje, piszac prawde? Czy ty napewno wiesz , o co tobie chodzi i co chcesz tutaj osiagnac ?!
Napisał: Jan102 dodano: 2020-04-07 21:52:14

Darek nie mam tobie nic do przekazania i zadnej z mojej wypowiedzi nie kieruje i nie skierowalem tutaj do ciebie. Prosze wiec swoje prosby i nakazy, kierowac tam , gdzie one maja sens i odbior .
Napisał: abcd dodano: 2020-04-08 01:13:50

zalozyla rekawiczki i maske wedrowala do 5 sklepow,brala wozek,dotykal niejednego towaru-wrocila szczesliwa do domu zdrowa-nie mysli co zrobila
Napisał: antoni dodano: 2020-04-08 12:31:56

znudzony- czy mozna cos bardziej glupiego wymyslec? Z braku argumentow i absurdy staja argumentami w skrajnych przypadkach. Reszyty, czyli pozostalych bzdur nie ma sensu komentowac.
Napisał: abcd dodano: 2020-04-08 13:34:24

Dziś była taka sytuacja poszlem do apteki po maskę tak 11 i dziadek pijany pufal bo chciał już ale myślę ustąpię mu bo ta aptekarka miała by kłopoty przemnie a w przeciwnym razie dostał by co mu się należy nie byłbym taki miły widzicie za kogo oni się uważają proszę moderatora o wstawienie komentarza
Napisał: Grajewiak dodano: 2020-04-08 15:48:59

po co wojewoda by sprzet przekazac wszystko polityka masakra
Napisał: grajewiak dodano: 2020-04-08 21:40:00

Gratuluje dalej ściągajcie osoby za granicy i to wzrasta. Loty do domu rząd naraża nas na niebie,zpieczenstwio niezaglosuje na ich korospede ncje wyrzucę do kosza
Napisał: Grajewiak dodano: 2020-04-09 16:59:21

abcd. "Errare humanum est, perseverare autem diabolicum". Ciesze sie, ze nareszcie zrozumiales i publicznie wyjawiles, ze nie masz mi nic do przekazania. Doceniam ten gest. Lepiej pozniej, niz wcale. Natomiast dalej, bez zadnej odpowiedzi pozostaje twoja watpliwosc wyrazona w slowach "ale poco ja to pisze....". Milych swiat.
Napisał: Darek dodano: 2020-04-11 23:18:04

Do Darek-zastanawia mnie , jakim motywem kieruje się osoba (w twoim przypadku),która wchodzi tutaj w jednym celu, czyli po to, by komentujacych obrażać systematycznie , dotykając ich prywatności ? Czy twoim mottem życiowym jest, najwpierw komuś bez konkretnego powodu dokopać, a potem złożyć życzenia? Chowanie się za łacińskimi madrosciami z internetu, nic ci tutaj nie da,ponieważ twoja głupotą,jaką się tutaj popisujesz komentujac jest bardzo przejrzysta.
Napisał: Ala B dodano: 2020-04-12 16:00:47

Do Darek- „Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - głupotą."
Napisał: Ala B dodano: 2020-04-12 16:28:12

Ala B- bardzo dobre i trafne wypowiedzi !!! Darek to zwykly prowokator, ktory odtwarza dla wszystkich te sama stara , znudzona mocna juz zdarta plyte. Komentuje zawsze obok poruszanych tematow ,dotykajac wylacznie sfery prywatnej i nie potrafi odpowiedziec na zadane na pytanie, dlaczego tak czyni? Przypuszczac mozna ,ze takie zachowanie w jego przypadku jest czyms w rodzaju lekarstwa na gleboko ukryte problemy osobiste z ktorymi sobie najwyrazniej nie radzi. Innego powodu nie moglem sie doszukac. W wypowiedziach tej osoby widnieje tylko jeden cel- dotknac sfery osobistej i nastepnie obrazac w nieskonczonosc bez powodu. Nikt tak naprawde nie wie o co temu czlowiekowi chodzi, poniewaz w jego banalnych wypowiedziach brakuje motywacji , celu i dowodow na uzasadnienie tego co chce on osiagnac . Z wszystkimi, ktorzy nie popieraja jego idiotycznych wpisow porostu ostro i bezcelowo sie "kopie"! Proponuje nie wchodzic z nim w dyskusje ,bo nie warto -poniewaz zaczna sie sypac odpowiednio i starannie wyszukane lacinskie cytaty,epitety i slogany pod Pani adresem puszczane ze starej zdartej plyty.
Napisał: Jan102 dodano: 2020-04-12 18:39:49

Darek - prosze przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem moja poprzednia wypowiedz i przyjmij do widomosci:-" Darek nie mam tobie nic do przekazania i zadnej z mojej wypowiedzi nie kieruje i nie skierowalem tutaj do ciebie. Prosze wiec swoje prosby i nakazy, kierowac tam , gdzie one maja sens i odbior ." P.S. Brawo "Ala B" i "Jan 102" za komentarze, ktore sa madrze napisane i analitycznie bardzo trafnie ujete !
Napisał: abcd dodano: 2020-04-12 20:32:51

W Niemczech jest podawane info o ilosci zakazonych w powiecie.No i codziennie jest aktualizowane i podawane poszczegolne miejscowosci z iloscia zakazonych .Wtedy kazdy mieszkaniec danej miejscowosci wie jak przebiega sytuacja z porownaniem z poprzednim dniem.Nawet na niektorych drzwiach domow sa naklejone kartki z zakazem wchodzenia-co znaczy ze sa tam chorzy.Ale tu ludzie podchodza do tego spokojniej bez paniki.
Napisał: 50+ dodano: 2020-04-13 17:54:31

Ciekawe czy mężczyzna i jego rodzina byly objete kwarantanna domowa bo jak wrocil 10.04 to powinien ja miec
Napisał: Mieszkanka dodano: 2020-04-13 22:14:32

Dlaczego ta osoba nie jest w szpitalu jednoimiennym w Łomży????? Przecież zasady są jasne i każdy szpital o tym wie ! /
Napisał: Mieszkanka dodano: 2020-04-13 22:40:58

- Darek- Wiadomo ze to jest PiSdzielec wszystkich krytykuje w roznych tematach nikt nie ma racji tylko on, zjadl wszystkie rozumy a reszta grajewiakow to ciemny lud, czemu go nie widac na informacjach Urzedu Miasta, Powiatu,Gminy tam powinien przekazac swoja wiedze.
Napisał: grajewiak dodano: 2020-04-14 06:19:06

Gdyby byl odpowiedzialny nasz pacjent 0 to zostałby na te 2 dni w Niemczech gdzie jest zatrudniony a nie narażał rodziny
Napisał: bartek dodano: 2020-04-14 09:25:08

Czy w Grajewie burmistrz będzie rozdawał maseczki seniorom ?
Napisał: Senior dodano: 2020-04-14 13:00:16

Ala B. Musisz zrozumiec, ze jezyk lacinski pozostawil wspolczesnemu czlowiekowi cale bogactwo slow, przyslow, sentencji, powiedzen, zdan. Zostaly byly one wypowiedzianie przez rozne osoby z owczesnego kregu kultury, nauki i polityki. Sa one nadal aktualne i cytowane przez rozne srodowiska. Stanowia one wartosc sama w sobie. Dlatego tez nie widze zadnej przeszkody, aby ich nie cytowac. Vide bene! swiat medycyny, prawniczy, filozofia etc. Uzywajac bogactwa jezyka lacinskiego - w zaden sposob nie oznacza, ze ktos sie chowa z "madroscia" z internetu i swiadczy o jego glupocie. Mam nadzieje, ze zrozumiesz, ze mamy roznorodnosc, ktora powoduje, ze jedna osoba cytuje Urbana, druga uzywa slow Grajewiaka, inna jeszcze bedzie wyciagala naiwne i wnioski z wlasnych infantylnych przypuszczen. Tak to juz jest, ale nie mozemy zapomniec, ze zyjemy "Ad maiora". Dlatego tez wskazane bedzie nie poddawac sie powiedzeniu "Sub longis tunicis brevis est animus mulieris". Milego dnia.
Napisał: Darek dodano: 2020-04-14 13:38:45

Darek - nie zrozumiałeś treści mojej wypowiedzi i nieodpowiedziałeś na moje pytania. Ja nie pytam ciebie o sens cytowania łacińskich mądrości, lecz o twoje zachowanie w stosunku do innych i jaki przyświeca temu cel(środki znam) ? Nie nie da sie z tobą normalnie dyskutować,ponieważ zawsze jak zauważyłam wprowadzasz własne tematy pouczające, a nie potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie. Nadal nie rozumiem i nie wiem dlaczego obrażasz innych? Chyba nie zaprzeczysz , ,że jenak słyniesz z tego na e Grajewo? Twój komentarz,który nazwę popisywaniem się w niewiadomym celu, nie uzasadnia , ani nie usprawiedliwia twojego postępowania i dlatego nie zrobił na mnie pozytywnego wrażenia, podobnie jak twoja łacina ściągnięta z internetu. Może zanim zaczniesz innym dawać "dobre" rady,zastanów się sam czy ty potrafisz coś dobrego uczynić.
Napisał: Ala B dodano: 2020-04-14 15:20:13

Darek poszedł w łacinę, ale olskich znaków zapomniał użyć. Widać jest pod wrażeniem własnej "yntelygencji" ;)
Napisał: dżon dodano: 2020-04-14 20:23:02

dzon - Badzmy praktyczni w zyciu. Nie pisz, ze jestem pod zadnym wrazeniem wlasnej "yntelygencji" i zapomnialem uzyc "olskich" znakow. Odpowiedz bardzo prosta - nie mam zaniaru bawic sie w rozne kombinacje na klawiaturze. Podobnie czyni to jeszcze kilka innych osob. Pozdrawiam. Milego wieczoru.
Napisał: Darek dodano: 2020-04-14 21:57:18

dżon, bardzo sluszne spostrzezenie z ktorym ja zgadzam sie w zupelnosci , lecz prosze jeszcze zwrocic szczegolna uwage na specyficzny sposob i styl wypowiedzi laczony z lacinskimi wtretami. Uzyte tutaj lacinskie wtrety , maja zazwyczaj obrazliwy ukryty podtekst , ktory ma na celu prowokowac dyskusje na tematy zwiazane wylacznie z prywatnoscia, Z braku argumentow w dyskusji z "Ala", pojawiaja sie takie teksty-oto przyklad : "Sub longis tunicis brevis est animus mulieris"- w postaci obrazliwego lacinskiego frazesu w stosunku do "Ali" ,ktora zadaje rzeczowe pytania, jednoczesnie obnazajac prawdziwe oblicze tego czlowieka. Powyzszy tekst mozna tlumaczyc w nastepujacy sposob : " kobiety choc nosza dlugie spodnice maja krotki rozum"- z braku argumentow i obrazliwe cytaty staja sie argumentami . Wypowiedz swoja konczy perfinym wyrazeniem: "Milego dnia"- nic dodac nic ujac. Pytanie jest bardzo proste - o co chodzi temu czlowiekowi ,ktory wywoluje swoimi komentarzami wylacznie konflikty ? Nie zauwazylem tutaj zadnego podziwu ,zachwytu , czy chocby najmniejszej pozytywnej uwagi , mowiac skromnie o pochwalaniu tego co pisze ,nie mozna zupelnie juz mowic - wiec po co komu te "wyklady intelektulane" i nauki , ktore nie maja ani jednego odbiorcy, ktory by je pochwalal i docenial ?! Ciekawe dlaczego nie widac tej osoby w dyskusjach na e-Grajewo, tam ,gdzie biorac w nich udzial trzeba wykazac sie wiedza poparta argumentami ? Mam nadzieje ,ze Panie czytajac lacinskie przyslowie cytowane przez Darka, beda zachwycone i nie odbiora tego jako dyskryminacji, lecz jako madrosc i komplement ,ktory wyraza nasz lacinski ekspert na e-Grajewo o plci pieknej ! Z pozdrowieniami!
Napisał: Jan102 dodano: 2020-04-15 00:40:16

dżon- bardzo dobry sarkazm !!!
Napisał: abcd dodano: 2020-04-15 00:55:26

Brawo Jan102- za super madra wypowiedz !!!
Napisał: abcd dodano: 2020-04-15 17:01:35

Darek-co mówią madrości łacińskie o osobowości ludzi którzy, wytykają błędy innym , popełniając identyczne? Moje pytanie ma związek z odpowiedzią, którą napisałeś do "dżon'a" ? Twój obraźliwy cytat łaciński w stosunku do mnie pozostawię bez komentarza .
Napisał: Ala B dodano: 2020-04-16 01:20:48

-Ala B- Nie przejmuj sie Darkiem on juz niektorych wysylal na dworzec po lewatywe teraz kaze czyscic komputery i klawisze, on ma Kaczowirusa niech wyczysci u siebie i zrobi lewatywe.
Napisał: grajewiak dodano: 2020-04-17 03:50:40

Darku, przeanalizuj wpisy abcd, Jan102 i Ala B, a zrozumiesz że jest to jeden trol który " bije, płacze i jego krzywda" . Pozdrowiam
Napisał: pomroczność dodano: 2020-04-17 10:04:33

Widać gołym okiem, że dżon popełnił błąd omyłkowo, natimiast błędy Darka są wynikiem lenistwa. Zgadzam się z dżonem, że jest pod wrażeniem własnych "mądrości" i nie czuje się w obowiązku do stosowania zasad przyjętych w społeczeństwie.
Napisał: majster dodano: 2020-04-17 10:48:48

majster - czy konsultowales sie w tej sprawie z Darkiem, skoro wiesz ,ze bledy jakie popelnia w pisowni- "są wynikiem lenistwa" ? Wniosek z tego jest taki,ze to jednak lenistwo sprawia ,ze niektorzy nie ucza sie jezyka ojczystego. Zgadzam sie ze stwierdzeniem ,ze "dżon" : "popełnił błąd omyłkowo", a nie celowo. Jaki ma byc ten pis, skoro on ma takich wyborcow ?
Napisał: Jan102 dodano: 2020-04-17 16:55:37

Wypadałoby pogratulować Darkowi wsparcia od towarzystwa, które reprezentuje adekwatny poziom. Cóż tu komentować, przecież tego typu osoby (lepszy sort) maja zawsze "słuszną rację"- nawet jeśli nie potrafią jej w żaden sposób dowieść.
Napisał: Ala B dodano: 2020-04-17 17:28:02

Jan102, jak powiedziałem widzę to gołym okiem. Nie potrzebuje tego z nikim konsultować.
Napisał: Majster dodano: 2020-04-17 19:32:09

Dlaczego tak panikujecie jeżeli chodzi o covid? To normalna choroba typu. Grypa która zabiera ludzi chorych albo mniej odpornych. Ja mam kontakt z ludźmi chorymi na grypę i jest ok. Nie choruje.naprawdę nie dajcie się, zwariować bo to przeszedł może co 3 - ci z nas
Napisał: Lepek dodano: 2020-04-18 00:10:23

Lepek, Covid to nie grypa. :/
Napisał: xxx dodano: 2020-04-19 10:04:54

W Ełk roznoszono maseczki wielokrotnego użytku wszystkim mieszkańcom Ełku do skrzynek z Urzędu Miasta za darmo
Napisał: Ewa dodano: 2020-04-25 00:55:03

Dobrze byłoby podawać też liczbę ozdrowieńców z naszego województwa.
Napisał: Iga dodano: 2020-04-25 22:51:40

Ciekawe kiedy Polacy zrozumieją że robieni są w wała, sprawdźcie co Szwecja zrobiła i wszystko funkcjonuje, gospodarki nie ruszyli, dalej wierzcie TVP i TVN , /
Napisał: Wolny dodano: 2020-04-27 06:58:43

milo to czytac te komentarze-ale najgorsze jest to jak spotka sie 3 i wiecej idiockich pisarzy-jeden madrzejszy od drugiego-opanujcie sie ludzie i nie robcie z siebie idiotow.
Napisał: pol dodano: 2020-04-27 10:27:29

pol- polska jezyka trudna jezyka ?
Napisał: . dodano: 2020-04-27 20:44:48

do Wolny dane z 28.04.2020 liczba zakażonych 19 621 , zmarłych 2 355 osób, całkowita liczba mieszkańców to 10,3 miliona , czyli 23 osoby na km2, a teraz porównaj to do Polski, nie wspomnę o zamożności Szwedów i wysokich podatkach na socjal, u nas się narzeka że są wysokie ale tam to są dopiero podatki. Inną kwestią jest to że Szwedzi nie mają zakazów ale jak im się mówi nosimy maseczki to tak robią i nie cwaniakują, tam zalecenia są przestrzegane jak u nas zakazy.
Napisał: JAn dodano: 2020-04-29 08:27:53

APEL Do SANEPIDU!!!!!Dlaczego w sklepach w Grajewie obecnie nie są przestrzegane zasady bezpieczeństwa klientów? Brak rękawic płynów odkażających! !!!Nie są odkażane wózki jak to miało miejsce na początku wybuchu pandemii ,proszę sprawdzić i wziąć pod uwagę bezpieczeństwo ludzi, bo wirus nadal "grasuje"
Napisał: Grajewianka dodano: 2020-04-29 11:26:47

Choroba rozprzestrzenia się przez egoistów. Samolubów.
Napisał: Tt dodano: 2020-05-02 17:19:44

196 ozdrowieńców
Napisał: Iga dodano: 2020-05-02 18:55:27

Portal nie umieszcza wszystkich komentarzy, a mieszkańcy i wszyscy go czytaja powinnin wiedzieć dla czego.....
Napisał: Jerzy dodano: 2020-05-03 08:44:33

Bzdury jeden na drugiego piszecie i się ośmieszacie .... a na maseczkach jest robiony biznes ,które zaśmiecają środowisko w każdym miejscu z fruwającymi foliowymi rękawiczkami ... tyle przybywa śmieci ...
Napisał: xyz dodano: 2020-05-03 09:44:04

Ja żyję normalnie i szczęśliwa nie włączam tv mam własne podwórko a co za tym idzie I zajęcie mam dosyć już tego wirusa oczywiście zachowuje wszystkie środki ostrożności gdzie trzeba i jak trzeba na szczęście rzadko bywam po zakupy i dzięki temu jest całkiem normalnie.
Napisał: Ktos dodano: 2020-05-09 22:57:04

Bardzo fajne wykresy. Sama liczba 385 nic nie mówi o aktualnej sytuacji.
Napisał: Ewa dodano: 2020-05-14 17:41:58

Koronawirus był jest i będzie. Większość zachorowań w styczniu objawiały się TAKIMI SAMYMI OBJAWAMI! Duszności, gorączka nie do zbicia przez min,tydzień. Przechodziła to cała rodzina, a kiedy trafiliśmy do szpitala z 4letnim dzieckiem, 80% dzieci na oddziale leżały z identycznymi objawami i nikt nie wiedział co to jest za choroba i leczyli na zapalenia płuc. Ludzie przestańcie siać panikę i otwórzcie oczy ! Będzie dobrze tylko zacznijmy myśleć racjonalnie bez paniki ! Pozdrawiam, życzę wszystkim zdrowia i przede wszystkim zdrowego rozsądku !
Napisał: Magda dodano: 2020-05-19 11:13:14

Madziu ja już na początku tej "pandemii" miałem takie spostrzeżenia ale dobrze że chociaż teraz ludzie się budzą lepiej późno niż wcale. Pozdrawiam
Napisał: Tomek dodano: 2020-05-19 21:46:09

To co napisałaś Magda świadczy o tym że to nie był Covid, ponieważ zdecydowana większość dzieci przechodzi go bezobjawowo, a u nas chorowały dzieci.
Napisał: Ania dodano: 2020-06-07 10:01:40

mireq odpowiadam na Twoje zapytanie -w BS w Szczuczynie zachorowała pracownica a pomieszczeń nawet nie odkażono -
Napisał: j. dodano: 2020-06-08 21:56:58

Czy ktoś mógłby odnieść się do informacji powyzej że w BS w Szczuczynie pracownik ma koronawirus? Czy to prawda? Jakie działania zostały w związku z tym podjęte? Chyba klienci mają prawo wiedzieć czy jest tam bezpiecznie, to nie wstyd o tym informować a odpowiedzialność i obowiązek względem społeczeństwa.
Napisał: Ted dodano: 2020-06-09 11:02:26

Niby praser wysoko postawiona osoba nie byle kto a nie zna podstawowych zasad bezpieczeństwa w dodatku zaraził całą zmiane
Napisał: Gucio dodano: 2020-06-09 12:18:36

Noszę maskę po to by nie dotykać ust i nosa - by przez niekontrolowany dotyk nie przenieść wirusa (np. z jakiejś brudnej powierzchni) ręką do śluzówki. Koniec. Kropka.
Napisał: Gosia dodano: 2020-06-11 13:50:14

Do Gucio czy ty masz pojęcie co ty piszesz? A wiesz ze wirusa można przechodzić bezobjawowo i od takiego mógł się zarazić może ty jesteś tym bezobjawowcem
Napisał: Plytowiec dodano: 2020-06-11 19:52:57

Jesteś portalem e Grajewo. Pisz ile zakażeń jest w Grajewie. To mnie interesuje a nie że biję murzynów..
Napisał: Grajewiak dodano: 2020-06-19 12:26:00

Ktoś tam wspomniał o Szwecji... W przeliczeniu na liczbę mieszkańców jest tam sześciokrotnie więcej zakażeń, niż w Polsce i najwięcej w Europie ( wyprzedzili nawet Hiszpanię i Białoruś) ) Kraj ten liczy ledwie 10 mln. mieszkańców, a jednodniowy rekord zakażeń wynosi 1699 osób z dn. 24 czerwca, u nas rekord wynosi 599 zakażeń z dn. 08 czerwca. W Szwecji i Belgii jest najwyższy procent umieralności na covid-19 w całej Europie, dwa razy wyższy, niż we Włoszech i sześciokrotnie wyższy niż w Polsce. Czy z tego mamy brać przykład ?
Napisał: Krzysiek dodano: 2020-06-30 13:42:43

mireq: Znam nawet dwie takie osoby.
Napisał: ELDORADO dodano: 2020-07-01 14:26:00

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.