czwartek, 28 marca 2024

Powiat Grajewski

  • 2 komentarzy
  • 6041 wyświetleń

Portal Pacjenta "e-Zdrowie"

W związku z działaniami w zakresie budowy usług elektronicznych skierowanych do mieszkańców powiatu, uprzejmie informujemy o uruchomieniu Portalu Pacjenta Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie (PSIeZ) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.

Funkcjonalności Portalu Pacjenta Podlaskiego Systemu Informacyjnego e-Zdrowie stanowią niewątpliwą wartość dodaną dla wszystkich korzystających z porad lekarskich i systemu ochrony zdrowia w województwie podlaskim. Projekt ma na celu rozwój i poprawę dostępności do publicznej służby zdrowia.

Główne korzyści to:

  • możliwość zarejestrowania się przez Internet do większości poradni specjalistycznych w szpitalach woj. podlaskiego, Użytkownik może już rejestrować się do poradni specjalistycznych w szpitalach zintegrowanych w Portalu Pacjenta.

  • możliwość przeglądu terminów możliwych wizyt w wielu poradniach na terenie całego województwa, analizy kolejek, czy wyboru preferowanego lekarza. System zapewnia także możliwość  zmiany terminu wizyty, czy też jej anulowanie/odwołanie - wszystko to z poziomu własnego komputera.

  • wgląd do elektronicznej dokumentacji medycznej pacjenta, jej wydruk bez konieczności wizyty w poradni, analizę wyników badań, bądź historii leczenia. uzupełnianie własnej dokumentacji medycznej o prywatne badania, wyniki itp.,

  • możliwość udostępnienia dokumentacji medycznej wybranemu lekarzowi,

  • dostęp do aktualności, nowości, programów profilaktycznych prowadzonych przez podmioty lecznicze woj. podlaskiego na jednym Portalu Pacjenta

Dostęp do kluczowych funkcjonalności Portalu Pacjenta, jakimi są e-Rejestracja oraz dostęp do Elektronicznej Dokumentacji Medycznej, możliwy jest po założeniu i aktywacji konta użytkownika.

Założenie konta na Portalu Pacjenta, wiąże się tylko z krótką, kilkuminutową rejestracją na stronie internetowej ezdrowie.wrotapodlasia.pl

Aby założyć Konto na Portalu Pacjenta, pacjent powinien:

  1. Wejść na stronę ezdrowie.wrotapodlasia.pl.

  2. Wprowadzić dane: imię, nazwisko, PESEL, email, zaakceptować Regulamin korzystania z Portalu Pacjenta.

  3. Na adres e-mail przyjdzie wiadomość zawierająca: login użytkownika, hasło tymczasowe oraz link do pierwszej zmiany hasła.

  4. Przy pierwszym logowaniu wymagana jest zmiana hasła.

Aby aktywować konto na Portalu Pacjenta

  1. W celu aktywowania Konta Pacjenta należy poprosić w rejestracji/poradni jednego z podmiotów leczniczych o aktywację Konta Pacjenta. Po podaniu loginu i okazaniu dowodu osobistego, pracownik podmiotu leczniczego przekaże kod PIN, który należy później wpisać na Portalu Pacjenta (kliknięcie w imię i nazwisko po zalogowaniu à opcja: Aktywuj konto).

W podmiocie leczniczym Pacjent powinien wyrazić zgodę na 

  1. Przetwarzanie danych osobowych, w tym danych o stanie zdrowia na poziomie regionalnym, wtedy każda dokumentacja wytworzona w tym podmiocie leczniczym będzie widoczna na koncie Pacjenta w Portalu Pacjenta.

  2. Na tym etapie Pacjent uzyskuje pełny dostęp do wszystkich funkcjonalności portalu, w tym do dokumentacji elektronicznej wytworzonej na poziomie podmiotu leczniczego.

 

Komentarze (2)

To jest Pic na wodę

Byłam trzygodzinną pacjentką SORu. Widziałam i słyszałam to i owo. Próbowano wpędzić mnie w poczucie winy za to, że grzecznie zwróciłam uwagę, że nie zapisano mojego zgłoszenia od razu a zajęto się moją osobą po pół godzinie.( w tym czasie mogłam umrzeć)Mam pytanie: Czy nie można byłoby tam wprowadzić ankiet dla każdego pacjenta, który wyraziłby swoje zdanie na temat zadowolenia, lub niezadowolenia. Może personel wówczas byłby życzliwy, zdał sobie sprawę, że gdyby nie chory to obsługujący nie miałby racji bytu/

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.