Marka Łaciate po raz kolejny z tytułem Superbrand Polska.
Marka Łaciate znalazła się w wąskiej grupie najsilniejszych marek na polskim rynku. W czwartej edycji Superbrands ocenie poddanych zostało 2 700 marek. Oceniane były przez niezależnych ekspertów i specjalistów w dziedzinie marketingu
Superbrands Polska to projekt realizowany na zlecenie Międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd. Organizacja ta, z siedzibą w Londynie, działa od ponad 14 lat w 80 krajach.
Tytuł Superbrands to potwierdzenie silnej pozycji na rynku oraz prestiż – uwieńczenie długotrwałej pracy nad marką.
Łaciate to sztandarowa marka Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Na rynku istnieje od 13 lat. W gronie „łaciatych” produktów znajdują się mleko, mleczka smakowe, mleka zagęszczone, śmietanki, a także masło. Obecnie trwa kampania medialna „Dobre łaciate” - strategia komunikacji jest kontynuacją podjętych w 2008 roku działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki Łaciate na rynku i wygenerowanie założonych wyników sprzedażowych. Koncept kreatywny kampanii podkreśla naturalność produktu, w zabawny sposób opisując również samą naturę krów.
Właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa – największa spółdzielnia mleczarska w Polsce. Grajewska spółdzielnia posiada ponad 35% udziału w polskim rynku mleka UHT. Poza Łaciatym, grajewski Mlekpol jest producentem m.in. marek Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim