piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

  • 1 komentarzy
  • 10156 wyświetleń

Superbrand "Marka Łaciate"

Marka Łaciate po raz kolejny z tytułem Superbrand Polska.

Marka Łaciate znalazła się w wąskiej grupie najsilniejszych marek na polskim rynku. W czwartej edycji Superbrands ocenie poddanych zostało 2 700 marek. Oceniane były przez niezależnych ekspertów i specjalistów w dziedzinie marketingu

Superbrands Polska to projekt realizowany na zlecenie Międzynarodowej organizacji The Superbrands Ltd. Organizacja ta, z siedzibą w Londynie, działa od ponad 14 lat w 80 krajach.
Tytuł Superbrands to potwierdzenie silnej pozycji na rynku oraz prestiż – uwieńczenie długotrwałej pracy nad marką.

Łaciate to sztandarowa marka Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Na rynku istnieje od 13 lat. W gronie „łaciatych” produktów znajdują się mleko, mleczka smakowe, mleka zagęszczone, śmietanki, a także masło. Obecnie trwa kampania medialna „Dobre łaciate” - strategia komunikacji jest kontynuacją podjętych w 2008 roku działań mających na celu wzmocnienie pozycji marki Łaciate na rynku i wygenerowanie założonych wyników sprzedażowych. Koncept kreatywny kampanii podkreśla naturalność produktu, w zabawny sposób opisując również samą naturę krów.


Właścicielem marki Łaciate jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa – największa spółdzielnia mleczarska w Polsce. Grajewska spółdzielnia posiada ponad 35% udziału w polskim rynku mleka UHT. Poza Łaciatym, grajewski Mlekpol jest producentem m.in. marek Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim

czwartek, 28 marca 2024

Kronika policyjna

Komentarze (1)

ale marka laciate jest i czym chwalic sie

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.