,,WIANKI 2009" (20 VI)

aktualizacja: 2009-06-21 15:59:03     nr wiadomości: 9484     przeczytano: 10872     Ilość komentarzy komentarze: 20

MIEJSKI DOM KULTURY W SZCZUCZYNIE ZAPRASZA NA ,,WIANKI 2009"

20.06.2009(sobota) Park Miejski przy ulicy Senatorskiej

 

GALERIA ZDJĘĆ

 

 PROGRAM IMPREZY

13.00  XXXII Konkurs Piosenki

16.00  Koncert zespołu wokalno-instrumentalnego z MDK w Szczuczynie

16.50  Występ zespołu tanecznego z Publicznego Gimnazjum w Szczuczynie.

17.00  Występ zespołu tanecznego PSOTKI  I z MDK

17.30  Występ zespołu tanecznego PSOTKI II z MDK

18.00  Koncert zespołu ze Studia Piosenki PopArt z MDŚT w Łomży

19.20  Występ zespołu tanecznego ,,GALAKTYKA" z MDK w Szczuczynie

19.30  Koncert włoskich przebojów w wykonaniu  zespołu "AZZURRO"

21.15  Gwiazda wieczoru zespół "CZERWONE GITARY"

23.00  Zabawa przy zespole "Konkret"

Na stoiskch:
Potrawy regionalne, piwo kozicowe  Krystyny Wielechowskiej z Zalesia k.Myszyńca
Sery Korycińskie - Krystyny Łukaszuk z Korycina
Chleb razowy, placek kurpiowski Jaroslawa Zakrzewskiego z Łysych

   - Gwiazda wieczoru zespół "CZERWONE GITARY"

hehe impreza spoko ale zdecydowanie pomysł na "wianki" ściągnięty z gminy Grabowo. Tam ten obrzęd obchodzą już od kilku lat więc Szczuczyn mógłby wykazać się większą pomysłowością
Napisał: zainteresowana dodano: 2009-06-16 17:47:05

Tak w Grabowie to tylko diabeł ogonem zamiata.
Napisał: hehe4 dodano: 2009-06-17 10:27:14

w Szczuczynie co roku odbywała się palinocka na Jana
Napisał: kurd dodano: 2009-06-17 12:44:14

co z tego, ze pomysl sciagniety? wazne, ze w ogole cos sie dzieje!
Napisał: Kasia dodano: 2009-06-17 13:35:37

SLuchalam tego zespol Azzuro beznadziejnie spiewaja pewnie Konkret lepiej zapiewa!nasz regionalny zespo!na przyszlosc!!Organizatorzy zapraszajacie nasze lokalne zespoly do wspolpracy reprezentuja wyzszy poziom niz np Azzuro!!!Pozdrawiam
Napisał: Kasia dodano: 2009-06-17 14:23:22

W Szczuczynie na Jana zawsze coś było :P Tylko nazwa została zaczerpnięta od Grabowa, zapewne po to aby uzyskać jakieś fundusze dodatkowe na realizacje projektu. Cieszmy się, że w ogóle coś się dzieje. Rzadko - to rzadka, ale zawsze.
Napisał: Szczuczyniak dodano: 2009-06-17 23:00:52

Czemu przyczepiliscie sie do tego Grabowa ? Przeciez tam jest kilka osob. Grabowianie do Grabowa a Szczuczyniaki do Szczuczyna i bedzie spokój
Napisał: hehe4 dodano: 2009-06-18 14:07:29

W Szczuczynie co roku gra ten sam zespoł ,,KONKRET,,
Napisał: obserwator dodano: 2009-06-18 17:59:28

Nawet w Szczuczynie "wianki", a w Rajgrodzie marazm - nic tylko bardzo bardzo brudno, to wielki wstyd Panie Burmistrzu.
Napisał: Franek dodano: 2009-06-18 19:44:59

Jury podczas konkursu piosenki chyba źle słyszało?????
Napisał: zawiedziona dodano: 2009-06-20 17:56:00

Dla mnie podobala sie dziewczynka z GRajewa ktora spiewala po angielsku niestety nie zostala doceniona....a szkoda bo piosenke miala trudna i super zaspiewala!
Napisał: uczestniczka dodano: 2009-06-20 23:54:52

WSPANIAŁY koncert CZERWONYCH GITAR!!!!!!!!!!!!!!! to było COŚ!!!!!!!!!!!!
Napisał: czak dodano: 2009-06-21 12:26:56

a jeja Grabowo... Macie swoją imprezę i już. A większość w Szczuczynie była o.O
Napisał: Pabini dodano: 2009-06-21 14:08:37

Bardzo mi sie podobał zespol ,,AZZURRO,,
Napisał: obserwator dodano: 2009-06-21 16:48:14

Brawo dla Pana Marcinkiewicza zo dobrą organizację całej imprezy, tylko konferansjer do kitu.
Napisał: ja dodano: 2009-06-21 19:05:03

Słyszałam dziewczynę która pięknie zaśpiewała pisoenke "Małe Tęsknoty" ale niestety nie brała udziału w konkursie. To bylo boskie !!!!!!!!
Napisał: szczuczynianka dodano: 2009-06-21 22:11:43

ogólnie było super tylu ludzi na festynie w SZCZUCZYNIE to ja jeszcze nie widziałam , szkoda ze nastepny dopiero w sierpniu jak słyszalm...A co do konkursu to jury bardzo dobrze ocenialo... i za bardzo nie przypadło mi do gustu jak ta dziewczyna spiewała...
Napisał: ktos xD dodano: 2009-06-21 22:55:20

Skad wzieli konferansjera.....prosze pomyslec o zmianie na kogos innego za rok!!!
Napisał: karolina dodano: 2009-06-24 10:43:24

ochrona do kitu
Napisał: mieszkaniec skaj dodano: 2009-06-25 19:25:24

Mieszkaniec Skaj powinnien sie wgłowe stuknać i pomysleć co pisze...
Napisał: ........... dodano: 2009-06-30 12:17:09

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.