Łaciate w nowej kampanii

aktualizacja: 2020-07-06 17:14:27     nr wiadomości: 42822     przeczytano: 2694     Ilość komentarzy komentarze: 0

Śmietany Łaciate w nowej kampanii reklamowej 

Letnia kampania marketingowa Śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22% właśnie wystartowała. Celem działań promocyjnych jest budowanie świadomości marki oraz popularyzowanie używania śmietan łaciatych w kuchni. W ramach akcji zostały zaplanowane zarówno działania digitalowe, jak i spoty telewizyjne.  

Nastała moda na powrót do kulinarnych korzeni w nowoczesnym wydaniu – coraz częściej sięgamy po tradycyjne, zdrowe i pełnowartościowe produkty, zwracając szczególną uwagę na ich skład. Pozycją, której nie może zabraknąć w naszej lodówce jest śmietana. Śmietana marki Łaciate jest naturalna, ma prosty skład bez zagęstników i konserwantów.

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, wystartowała z kampanią śmietan Łaciatych 12%, 18% i 22%. Produkty promowane są poprzez emisję billboardów sponsorskich na antenie Telewizji Polskiej, Polsat, TVN oraz stacji tematycznych. Równocześnie prowadzone są szeroko zasięgowe działania w Internecie - kampania display, social media, YouTube. Ważnym elementem działań jest platforma www.najlepszewkuchni.pl, gdzie konsumenci znajdą przepisy na pyszne i zdrowe posiłki w tradycyjnej jak i nowej odsłonie. Internauci znajdą tam również inspiracje kulinarne z użyciem śmietan Łaciatych. Działania promocyjne zaplanowane są do 19 lipca 2020.

 
Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.