piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

  • 9 komentarzy
  • 13584 wyświetleń

"Łaciate zawsze modne"

Spółdzielnia Mleczarska MLEKPOL zaprezentowała podczas targów POLAGRA niekonwencjonalną formę promocji marki Łaciate.

 "Łaciate zawsze modne" - pod takim hasłem odbyła się sesja fotograficzna  połączona z pokazem mody "łaciatych" strojów. Łaciata moda zalała odbiorców akcji - uczestników targów. Wśród targowych stoisk pojawiły się modelki ubrane w orygianalne "łaciate" stroje oraz ekipa realizująca sesję  fotograficzną. Wszystko realne i jak najbardziej prawdziwe. Celem eventu było wykreowanie mody na Łaciate - najpopularniejszą markę mleka w kraju. Event cieszył się dużym zainteresowaniem wśród odbiorców. SM Mlekpol zamierza powielić takie akcje w największych sieciach handlowych,  by w ten sposób zachęcić klientów do kupowania produktów marki Łłaciate.
MLEKPOL to największa spółdzielnia mleczarska w Polsce. Posiada ponad 35% udziału w polskim rynku mleka UHT. Marka Łaciate znajduje się w gronie najsilniejszych marek na polskim rynku w rankingu Seperbrands. Poza Łaciatym, MLEKPOL jest producentem m.in. marek Milko i Mazurski Smak. Spółdzielnię tworzy 12 zakładów w: Grajewie, Kolnie, Mrągowie, Sejnach, Zambrowie, Augustowie, Bydgoszczy, Sokółce, Dąbrowie Białostockiej, Radomiu, Zwoleniu i Gorzowie Wielkopolskim.


Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wprowadziła na rynek Maślankę Mrągowską w nowych - o,5 l opakowaniach. Mniejsze opakowanie maślanki jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku. Produkt w mniejszym opakowaniu (dotychczas Maślanki Mrągowskie dostępne były w opakowaniach 1 l) świetnie sprawdza się do spożycia w pracy, szkole, czy w podróży - tym bardziej, że kartoniki maślanki zaopatrzone są w  wygodną nakrętkę. Maślanka w opakowaniach o pojemności 0,5 l dostępna jest w smakach truskawkowym i straciatella.
Opakowanie zbiorcze liczy 6 szt. Maślanki Mrągowskie to jedne z najbardziej popularnych maślanek na polskim rynku. Oprócz truskawki i straciatella dostępne są w smakach: naturalnym, pieczone jabłko, brzoskwiniowym i owoców leśnych. - Agencja PR First Communications

                          

Komentarze (9)

"Łaciate zawsze modne"może i modne ale
"WYPASONE' jest tansze.A w naszym domowym budżecie liczy sie pieniądz.

ale łaciate jest lepsze ha! !

Łaciate modne i w Grajewie najdroższe to jest paradoks.

zajebiste są te sukienki :P ! super pomysł :D

szata graficzna opakowania tego mleka jest okropna, ja wiem ze krowy sa czarno biale ale czarny kolor na opakowaniu mleka powoduje , ze go ni ekupuje

ja to tylko pije łaciatei łomże

aj niewierne niewierne laciate pijeta swojskego nie znata he he

jak mozna mieszkać w Grajewie i naszczekiwać na łaciate ? Przecież u każdego w rodzinie bliższej czy dalszej ktoś pracuje w Mlekpolu lub jest dostawcą mleka. Powinniśmy być dumni z tego produktu, znanego w całej Polsce

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.