wtorek, 26 października 2021

Wiadomości

  • 32 komentarzy
  • 4494 wyświetleń

Rozmawiali o budowie wiaduktu nad torami kolejowymi

Rozmawiali o budowie wiaduktu nad torami kolejowymi

poniedziałek, 25 października 2021

Jesienne zarybianie jeziora Toczyłowo i Mierucie

Komentarze (32)

Super huraa. A jakie to stanowisko?

O, na zdjęciu widać mieszkańców tej ulicy! Przecież to droga krajowa i miasto nic nie MOŻE - takie stwierdzenie można usłyszeć w Urzędzie Miasta.

I walczmy! Wszyscy mieszkańcy powinni pomoc!

Nie widzę na spotkaniu MIESZKANCÓw UL. PIŁSUDSKIEGO ( zatorza ) dlaczego? czyżby nasze zdanie było mało ważne. To MY codziennie zmagamy się najbardziej z wszelkiego rodzaju trudnościami ,smrodem i smogiem.
Poza tym zawsze się mówi ,że Rail Baltika to inwestycja PKP a nie Miasta Czegoś tu nie rozumiem ????????

. Dlaczego nie sa pokazane plany tego wiaduktu dla mieszkancow. Duzo glosow bylo za tunelem dla torow gdzie one sa ????.

a na ch.j ten wiadukt ludzie zostawcie w spokoju już ten przejazd jeszcze trochę i nie będzie tutaj takiego ruch wszystko pojedzie innymi drogami nie macie na co wydawać pieniędzy ??

Wiadukt w środku miasta dla samochodów to masakra. Już dawno Grajewo powinno mieć obwodnicę a jeśli nie to chociaż jakiś inny przejazd w okolicy Przekopki. Ludzie nie pozwólcie zabetonować centrum miasta, bo to nie jest rozwiązanie problemu!

Pomysł z wiaduktem to fantasmagorie, kończyłby się koło kościoła, a wszystkie budynki po obu stronach wiaduktu do wyburzenia.

Kolego, poniweaz buduja kolej, wymog jest przejazdow bezkolizyjnych. Takze beda budowac, pytanie co. Dla nas zdecydowanie lepiej by to tory byly w tunelu, a nie szpecacy wiadukt.

Mam pytanie do e- Grajewo i urzedu dlaczego sa urywane komentarze to tak ma wygladac rozmowa, tylko do obrazu a obraz ani razu. Tam byly zawrte konkretne pytania do tego wiaduktu, na ktore czekaja mieszkancy Grajewa.

?? zyjesz w niewiedzy. Ten wiadukt jest potrzebny dla bezkolizyjnego przejazdu pociagow Rail Baltica.

DO ??? w samo sedno!

a można wiedzieć jakie to stanowisko wypracował z mieszkańcami burmistrz ?

po co to pisać o wiadukcie skoro spotkanie dotyczyły właśnie sprawy by jego nie było, nie rozumiem tych komentarzy wg.

Co by nie mówić, tak wiadukt jak i opcja tunelu jest miastu tj. naszej społeczności bardzo potrzebna. Nie rozumiem tylko poziomu tej dyskusji. Najlepszym rozwiązaniem byłaby obwodnica miasta o co zabiega społeczeństwo miasta i na pewno nie tylko od lat. Ale widocznie nasi, tak samorządowi jak i Ci parlamentarni, Senatu nie są w stanie przeforsować tego projektu.

No przecież kawę mogli wypić bez tego całego zamieszania. A zamiast wiaduktu niech budują akwedukt.

Zgodnie z oponentami powyżej, nic nie robić w Grajewie, jest dobrze. Szczuczyn rozwija się jak może a w Grajewie jak zwykle wszystko niepotrzebne i złe. Tylko narzekanie że chcę to czy tamto.

Wolałbym sygnalizację świetlną na skrzyżowaniu przy PKO.

Ciemnogrodzie, w Grajewie nie zatrzyma się żaden pociąg ekspresowy. Ma przejeżdżać przez miasto co najmniej 160 km/h i tyle go zobaczysz. Najbliższy przystanek w Ełku. Dlatego tez PKP nie będzie remontowało tez dworca, jak zapowiadali " posłowie ". Dlaczego PKP chce nam blokować miasto jak z tego nie będziemy mieli korzyści. Obudźcie się. Mało macie w centrum betonu.

Zadnego wiaduktu w srodku miasta. Przeciez to potwornie oszpeci miasto.

Do Kamil : temat tego wiaduktu jest oczywisty, mieszkańcy nie chcą tego monstrum w centrum Grajewa. Właśnie takie klepanie tego tematu to jak klepanie klaczy po zadzie. I to jest właśnie "nic nie robienie". Szczuczyn rozwija się ponieważ ktoś tam myśli o przyszłości swoich dzieci. Powstają kolejne zakłady produkcyjne tworząc tym samym miejsca pracy. Odprowadzając podatki współtworzą rozwój miasta . Zapewniając mieszkańcom bezpieczeństwo, tworząc warunki na planowanie przyszłości. I to Kamilu jest działanie czy jak wolisz "robienie".

29 września odbędzie się sesja rady miasta, na której będzie omawiany problem wiaduktu, każdy zainteresowany może przyjść i posłuchać. /

Do tych, co piszą, że ekspres nie zatrzyma się w Grajewie. Owszem, ekspres się nie zatrzyma, ale nadal będą jeździć pociągi pośpieszne i regionalne jak do tej pory. Poza tym w Gajewie jest też obsługiwany ruch towarowy (bocznica płyt wiórowych, rampy i plac ładunkowy). Tunel, który rozpoczynałby się w Przekopce, a wychodził w Boguszach, bo stacja Grajewo jest w dołku, nie dość, że kosztowny, to jednocześnie pozbawienie ruchu towarowego na rzecz Grajewa i zastąpienie go samochodowym. A to chyba nie o to chodzi. Pozwólmy rozwijać się kolei, póki jest okazja.

@Zbyszek
to wyprowadź się do Szczuczyna !, jak burmistrz chce tam zrobić drugie śmierdzące Katowice to proszę bardzo. To jest myślenie na krótką metę ! Myślę, że jak ktoś nie ma pracy to niech się przeprowadzi ! na Śląsk lub do Warszawy, a przyrodę niech zostawią w spokoju. Rośliny i zwierzęta raczej się nie przeprowadzą. Dbajmy o przyrodę i czyste powietrze to nasze największe dobro, szybciej tym ściągniemy innowacyjne czyste inwestycje i ludzi z pomysłami na miarę XXII wieku niż takimi przeżytkami jak autostrady. Po co nam zapachy jak z mieszalni pasz ? Czy chcemy aby nasz region śmierdział jak reszta Europy. Ja chcę mieszkać w tym "skansenie", a jak komuś tu źle to niech się wyprowadzi. Na pewno znajdzie się dużo chętnych, i już się sprowadzają, aby żyć w ciszy zdala od smrodu wielkich regionów przemysłowych.

Musimy wesprzeć władze miasta i rady w ich działaniu w dążeniu do wyprowadzeniu kolei poza miasto bądź puszczeniu szybkiej koleji w tunelu. Władza musi wiedzieć, że ma nasze poparcie

ja tu nie widze problemu tylko tunel !!! A nie pajacowanie z jakimis wiaduktami !!!!!

Myślę,że wiadukt oszpeci Grajewo i jednocześnie utrudni życie mieszkańcom.Czy ktoś wyobraża sobie takie monstrum od stadionu do samego centrum? A czy wiecie szanowni państwo ,że nie będzie żadnego przejazdu przy cmentarzu i Grajewo zostanie podzielone na dwie części.To kolej wchodzi do nas i my mieszkańcy mamy prawo głosu na jakich warunkach.Uważam ,że tunel byłby najlepszym rozwiązaniem.W obecnych czasach dla inżynierów to żaden problem.Kolej chce to zrobić jak najmniejszym kosztem,nie zwracając uwagi na mieszkańców.To jest inwestycja na następne pokolenia i my musimy zadbać o tę przyszłość.Zapraszam mieszkańców na najbliższą sesję Rady Miasta 29 września by wspólnie wypracować najlepsze stanowisko w tej sprawie.

A czemu nikt nie rozważa wyprowadzenia linii kolejowej poza Grajewo w kierunku Popowa? Owszem wiąże się to z wykupem gruntów ale likwiduje problem podziału Grajewa. Druga opcja to wiadukt ale kolejowy, jest to możliwe technologicznie.

"Dariusz Latarowski Burmistrz Miasta Grajewo wraz z zainteresowanymi mieszkańcami wypracował wspólne stanowisko dotyczące budowy trasy kolejowej Rail Baltica"

Ktoś wie jakie to stanowisko?

Najlepszym wyjściem byłaby obwodnica torowa wzdłuż obwodnicy DK65 która zrobia jesli s16 przebiegnie przez Grajewo.

A może zrobić wiadukt przy urzędzie miasta. I tak miastu nie potrzebny urząd, co nie słucha mieszkańców.

Ideaista "radny" , kto ma wiedzieć to wie, Grajewo zawsze było do tylu.....to zlepek ludzi z okolic co w latach komuny do płyt i mleczarni przyszli robić, pokaz mi grajewiaka który ma w Grajewie bacie czy dziadka... W Grajewie, nie Wierzbowie, Wąsoszu czy Rajgrodzie. Dlatego tu nigdy nie będzie dobrze

Mam pytanie jak z mostu bedzie mozna zjechac do dworca kolejowego, do sklepow przy Wojska Polskiego, do szkoly na Szkolnej, do domow przy Wojska Polskiego, do skrzyzowania w kierunku Elku i Bialegostoku, do kosiola. Gdzie sa nasi architekci i konserwator zabytkow, czy nasz Burmistrz i Radni tego nie widza z kim oni rozmawiali bo to dotyczy calego miasta i mieszkancow. Tylko tunel dla pocigow i obwodnica to jest najlepsze rozwiazanie, a nie tanim kosztem szpecic i niszczyc miasto i utrudniac zycie mieszkancom, jak do takiego miasta przyjdzie jakis przemysl jak bedzie jezdzil w powietrzu.

Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.