Dzień otwarty w ZSM nr 2

aktualizacja: 2017-03-28 21:34:21     nr wiadomości: 31323     przeczytano: 3601     Ilość komentarzy komentarze: 0

W sobotę 25 marca  2017 r. w godz. od 900 do 1200  w Zespole Szkół Miejskich nr 2 w Grajewie odbyły się dla przedszkolaków oraz uczniów klas I – III SP zajęcia rozwijające kreatywność połączone z promocją szkoły.  Kreatywna zabawa i nauka jest doskonałym sposobem na rozwijanie wyobraźni i zainteresowań dzieci, a także opowiedzenia o swoich przeżyciach, nastrojach, pragnieniach. Na zajęcia przybyło 156 osób. Różnorodne zajęcia,  w tym zajęcia plastyczne, kulinarne, konstrukcyjne,  sportowe oraz edukacyjne poszerzające wiedzę z dziedziny literatury, przyrody,  chemii i fizyki rozwijały zdolności manualne, a także pozwoliły odkryć talenty młodych uczestników. Dzieci, pod czujnym okiem nauczycieli i starszych koleżanek, miały możliwość zrealizowania swoich najbardziej fantastycznych pomysłów, tworząc  niepowtarzalne,,dzieła sztuki”.
W sali tanecznej odbyły się zajęcia z choreoterapii. dzieci wyzwalały swoje emocję poprzez taniec. Miały okazję tworzyć taniec kreatywny za pomocą improwizacji ruchowej i ćwiczeń muzyczno-ruchowych. Odreagowywały przemieniając się w motyla przy dźwiękach muzyki poważnej. Ćwiczyły koordynację, za pomocą zabawy w rzeźbiarza. Na koniec zajęć wykorzystane były stepy, na których dzieci synchronicznie wykonywały ćwiczenia.

Zajęcia łączące zabawę z edukacją poszerzają wiedzę, rozwijają zmysł estetyczny uwrażliwiają na piękno otaczającego nas świata. Wychodzące ze szkoły dzieci zostały poczęstowane słodyczami, które rozdawały uczennice gimnazjum.
          Wszystkie zajęcia cieszyły się ogromnym powodzeniem, a uczestnicy niechętnie o godz. 12.00 opuszczali budynek szkoły narzekając ,że czas minął zbyt szybko. Dzieci z niecierpliwością czekają na kolejną kreatywną sobotę.

GALERIA ZDJĘĆ

Dodaj komentarz

Treść:


Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy możliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.